Уважно перевіряйте рулони при отриманні, вони повинні відповідати 5 ознаками якості:
- відсутність пошкоджень і забруднень на шпалерах під упаковкою і на торцях,
- цілісність упаковки,
- наявність етикетки всередині упаковки,
- кількість відповідно до Замовлення покупця,
- номер партії у всіх шпалерах в аналогічному артикул - вони повинні бути ідентичні (однакові), якщо інше не погоджено з покупцем.
Розкриті і порізані рулони більше одного рулону (3-х смуг) обміну і поверненню не підлягають.
Одного відкритого, порізаного і наклеєного на стіну рулону (3-х смуг) достатньо, щоб переконається, чи відповідають шпалери очікуванням покупця чи ні. Роботи відбуваються послідовно від одного рулону до наступного і всі наступні рулони вважаються використаними за бажанням і на власний страх і ризик покупця, оскільки відкриття другого рулону означає, що перший рулон задовольнив очікуванням покупця і поклейка рулонів була продовжена по добрій волі і з дозволу покупця, продавець ніяк не міг вплинути на цей процес.
В які терміни відбувається повернення за відкритий порізаний рулон з етикеткою, який не задовольнив очікування покупця?
Якщо рулон, який ви використовували, не відповідає вашим очікуванням, питання повернення і заміни буде вирішене максимально швидко для Вас:
Для обміну (повернення) одного відкритого і порізаного рулону з етикеткою і одного і більше закритих невикористаних рулонів, необхідна фабрична експертиза на наявність реального дефекту виробництва. Даний процес може зайняти до 30 днів, за результатами фабричної експертизи ми здійснимо обмін (повернення) одного відкритого порізаного рулону з етикеткою і всіх закритих рулонів або надамо Лист - відповідь з описом причини , за якою такий обмін (повернення) неможливий.
Як оформити рекламацію, якщо відкритий рулон не відповідає вашим очікуванням:
- Скачайте заяву на повернення (вкажіть причина: Рекламация)
- Заповніть його і підготуйте пакет документів в електронному вигляді:
- заповнену заяву на повернення,
- копія паспорта
- копія ІПН
- копія документа, що підтверджує покупку (Замовлення або Документ оплати)
- Надішліть нам на пошту [email protected] або на Telegram чи Viber, вказавши в темі листа або в чаті "Заява на повернення, Замовлення № , ваше ПІБ та контакт для зв'язку "
- З вами протягом дня зв'яжеться менеджер з рекламацій, його номер: +380 (44) 337 82 80, +380 (94) 906 32 80.
- Зніміть зі стіни полотна, позначте місця рекламацій маркерними наклейками, упакуйте полотна в плівку з доданою до них етикеткою і відправте нам, на адресу який вам повідомить менеджер з рекламацій.
Щоб полегшити процес ремонту і убезпечити себе від небажаних результатів, дотримуйтесь рекомендацій:
Перед наклеюванням уважно огляньте перший рулон на предмет відповідності 5 ознак якості і вашим очікуванням. Після того, як шпалери були розрізані і на них виявлені дефекти, претензії приймаються тільки по одному відкритого рулону, і тільки при наявності етикетки, тому повідомте вашого майстру або дотримуйтесь самі наступним алгоритмом дій:
- Відріжте від рулону 2-3 полотна, з урахуванням раппорта (якщо він є), додавши по 3-5 см. Знизу і зверху для вирівнювання;
- Пронумеруйте верхній кут полотен, згідно з порядком відрізання, наклеювати полотна слід в тому ж порядку. На етикетці кожного рулону вказується спосіб підгонки малюнка: стик в стик, зі зміщенням, реверсна поклейка (див. Позначення на шпалерах);
- Переконайтеся що стіна позбавлена від пилу, є чистою, гладкою, сухою, твердою, і легко втягує вологу;
- Наклейте 2-3 полотна, переконайтеся, що результат відповідає вашим очікуванням;
- У разі виявлення будь-яких невідповідностей вашим очікуванням Не намагайтесь відкрити наступні рулони цього артикулу і цієї партії, вони ідентичні;
- Зберігайте етикетку до повного завершення робіт. Без пред'явлення етикетки неможливо ідентифікувати шпалери (полотна), так як етикетка підтверджує найменування, артикул і партію виробництва (є паспортом виробу);
- Якщо відкритий і порізаний рулон шпалер виявився невідповідними вашим очікуванням, зв'яжіться з нами. У найкоротші терміни нами буде вирішено питання про заміну шпалер або повернення коштів.