• +380 97 256-46-58
  • +380 63 579-74-05
  • +380 99 564-80-31
  • +380 44 247-56-00
-1%
від 2,000 грн
-2%
від 4,000 грн
-3%
від 6,000 грн
-4%
від 8,000 грн
-5%
від 10,000 грн
-7%
від 15,000 грн
-10%
від 20,000 грн

Передзвоніть мені

+380

Правила роботи

Як замовити

Оформити замовлення на вибрані Вами товари можна будь-яким з наступних способів:

  • Через спеціальну форму (кошик) інтернет магазину;
  • За телефонами:
    +380 97 256-46-58
    +380 63 579-74-05
    +380 99 564-80-31(Viber)
    +380 44 247-56-00

Якщо Ви оформили замовлення через кошик, то з Вами обов'язково зв'яжеться по телефону наш співробітник для уточнення деталей замовлення. Без підтвердження замовлення по телефону, товар доставлятися не буде.

Графік роботи

  • Понеділок-П'ятниця з 09:00 до 21:00
  • Субота - сз 09:00 до 20:00

Замовлення, що надійшли після 20:00, будуть оброблені в найближчий робочий день.

Оформляючи замовлення на сайті, Ви даєте згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Магазин залишає за собою право на використання даної інформації в маркетингових цілях в рамках надання послуг продажу товарів.

Правила та умови повернення

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», непошкоджений товар, який з якихось причин не підійшов покупцеві, можна повернути протягом 14 днів з моменту оформлення покупки. В разі покупки в Інтернет - магазині - з дня доставки і оплати кур'єру.

Для повернення необхідно приїхати в офіс Інтернет - магазину з товаром, чеком, копією паспорта та ІПН, написати заяву і отримати гроші на карту протягом 7 днів після заповнення заяви.

За умови, якщо Ви перебуваєте в іншому місті, скачати заяву, заповнити його, і разом з копією паспорта і коду надіслати на пошту , в темі листа вказати "повернення на замовлення №___", після отримання нами товару, зробимо повернення за вказаними реквізитами в протягом 7 днів.

Покупець самостійно оплачує доставку товару, що повертається, вартість якої встановлює конкретна кур'єрська служба доставки.

Правила та умови заміни браку

ВАЖЛИВО! Браковані розкриті рулони більше одного обміну не підлягають. Перед наклеюванням уважно огляньте перший рулон на предмет наявності браку. Після того як шпалери були розрізані і на них був виявлений брак, претензії приймаються тільки по одному відкритого рулону, і тільки при наявності етикетки. Якщо брак виявлений - зв'яжіться з менеджером нашого магазину для уточнення подальших дій.

Дотримуйтесь рекомендації:

Відріжте від рулону 2-3 полотна, з урахуванням раппорта (якщо він є), додавши по 3-5 см. знизу і зверху для вирівнювання. Пронумеруйте верхній кут полотен, згідно з порядком відрізання, наклеювати полотна слід в тому ж порядку. На етикетці кожного рулону вказується спосіб підгонки малюнку (див. Позначення на шпалерах).

Наклейте 2-3 полотна, дайте висохнути протягом 1,5-2 годин, ще раз уважно огляньте. У разі виявлення, будь-яких невідповідностей Не намагайтесь відкрити наступні рулони. Претензії після наклеювання більше 3-х полотен (1 рулону) не приймаються. Етикетки з рулонів необхідно зберігати до повного завершення робіт. Без пред'явлення етикеток претензії не приймаються.

Якщо шпалери виявилися браковані зніміть зі стіни полотна, обведіть олівцем місце браку, упакуйте з доданою до них етикеткою і зв'яжіться з нами за вказаними в Контактах телефонах, і домовтеся з менеджером про заміну бракованих шпалер.

Шпалери потрібно буде відправити нам, після підтвердження нами браку, Вам будуть відправлені аналогічні шпалери, витрати на доставку по заміні браку ми беремо на себе.





Viber